Escola Infantil Pública en Esteiro

13 de jan. de 2011

No día de onte, 12 de xaneiro, quedou costituída a Plataforma para demandar que a Xunta de Galicia cumpra o compromiso de construír unha Escola Infantil Pública en Esteiro na parcela municipal da Avenida de Esteiro, preto das vivendas de Álvaro Cunqueiro.

Esta plataforma inicialmente esta composta por: BNG, Esquerda Unida, PSdeG-PSOE, CIG e as Asociacións Veciñais de Esteiro, Ferrol Vello, O Rosario-Inferniño, Prioriño e San Pablo de Catabois.

Volverá reunirse o día 9 de febreiro ás 18 horas no local da AV de Esteiro, tentando que se incorporen máis sindicatos, asociacións veciñais e a Federación de Anpas.

A plataforma, a traves dos partidos políticos que a compoñen, presentará unha moción no Pleno Ordinario de Xaneiro do Concello de Ferrol.
Unha moción no Parlamento Galego.

Vaise convocar o Consello Escolar Municipal e o de servizos sociais.

Tamén se vai propoñer na xuntanza de directores de colexios públicos a adhesión e o apoio á reivindicación da construcción dunha escola infantil pública en Esteiro, que sexa xestionada pola Administración pública de xeito directo.




Diario de Ferrol:

Jueves, 13 de Enero de 2011 00:00


redacción > ferrol

Un total de nueve entidades de la ciudad acordaron en la tarde de ayer la próxima constitución de una plataforma para demandar a la Xunta la creación de una nueva escuela infantil pública en el barrio de Esteiro. Así lo decidieron cinco agrupaciones vecinales de Ferrol, la CIG y los grupos municipales del BNG, PSOE y Esquerda Unida en una reunión convocada por la Asociación Veciñal de Esteiro en la que, según aseguró su presidente, X. Miguel López, se calificó de “negativa” la actitud de la Xunta en relación a este asunto, ya que desde el gobierno gallego se alegó que la ciudad naval no tenía necesidad de una segunda guardería pública, lo cual, en opinión de López, se traduce en “unha falta de compromiso por parte da Xunta”, que debía haberla puesto en marcha ya en el año 2005.


Entre las movilizaciones que emprenderá la nueva plataforma destaca el intento de ganar adeptos a la misma, para lo cual se convocará, a través de los responsables del consistorio, a los consellos Escolar y de Servicios Sociais municipales. Asimismo, se hará llegar la propuesta a los directores de los centros educativos públicos de la ciudad en su próxima reunión.



Mociones > En la reunión, en la que estuvieron presentes, entre otros, la concejala María López y la diputada parlamentaria socialista Beatriz Sestayo, la plataforma decidió presentar una moción al próximo pleno ordinario de Ferrol, previsto para el próximo 27 de enero, y otra al del parlamento gallego con el fin de instar a la Xunta la creación de una guardería pública “con xestión tamén pública”, añadió X.Miguel López.

La nueva plataforma ha programado su próxima reunión para el 9 de febrero, fecha en que intentarán, una vez más, que otras entidades se incorporen a la iniciativa.

0 comentarios:

Postar um comentário